Comme des Garcons Black
Comme des Garcons Black ir jaunākais modes intelektuālā dizaina guru Rejas Kavakubo neizsmeļamās iztēles auglis. Dizaineres pretinde recesijai, precīzs trāpījums laika sajūtu desmitniekā. Jūnijā visdažādākajos pasaules punktos tika atvērtas 11 Black tirdzniecības vietas, tostarp arī pastāvīgi veikali Parīzē (7 rue de Perche) un Ņujorkā (10 Avenue un 17th Street). Divas nedēļas no 22. jūnija līdz 1. augustam Black iemājojis arī Parīzes un Londonas prestižākajos stila veikalos Colette un Dover Street Market. Black devīze ir: pieejamība, personība, enerģija, pozitīvisms, labs izskats. Un gana tīkamas cenas - par 50 procentiem mazākas nekā Comme des Garcons galvenajai līnijai. Black interpretē jau par klasiku kļuvušos Comme des Garcons bestsellerus, kas tapuši no populārākajiem brenda kolekcijās izmantotajiem audumiem. Cenu amplitūdai variējoties no 60 līdz 445 eiro. Kā intervijā modes industrijas laikrakstam WWD stāsta Comme des Garcons impērijas directors un Kavakubo dzīvesbiedrs Adrians Joffe: "Reja teica, ka vēloties, lai Black turpina pastāvēt visu recesijas laiku, vēršot drūmumu pozitīvismā. Nevaram taču te tikai sēdēt un raudāt." Patlaban iecerēts, ka Comme des Garcons labākajās "partizānu veikalu" stila tradīcijās Black kolekcija būs pieejama 18 mēnešus. Kāpēc Black - laikā, kad nodarbojoties ar sadzīvisku psihoterāpiju pārējā industrija par varītēm pūlas būt maksimāli krāsaina? Melnā ir veiksmes krāsa apgalvo modes konceptuāliste Reja Kavakubo, kuras leģendārā melnā kolekcija 80. gados iekaroja Parīzi, padarot melno par sava laika kulta krāsu. Intelektuālās modes, dumpīguma un neizsīkstošas radošās enerģijas stila zīmi vienlaikus.
Black adreses:
http://www.doverstreetmarket.com/dsmpaper/09_spring_summer/cdg_black.html