Aepure
Parīzē durvis vēris neordinārs koncepta veikals Aépure, kura piedāvājumā rodami tikai un vienīgi neatkarīgi kosmētikas zīmoli. Nišas brendi - katrs ar savu stāstu un unikālu formulu, kuru veido galvenokārt dabiskas sastāvdaļas. Kopskaitā 52, aptverot visdažādākās pasaules valstis - no Japānas, Taizemes līdz Jaunzēlandei, Itālijai, Dienvidkorejai un Īslandei. Aépure koncepts veidots kā savveida žurnāls, kosmētiku eksponējot uz A4 lappušu kaudzēm (kopskaitā šim mērķim izmantotas piecas tonnas papīra). Veikalam ir trīs tematiskas daļas, kas viena no otras atšķiras ar krāsu - baltā (Cocoon) atvēlēta tikai sejas, ķermeņa un matu kopšanas produktiem. Kopumā tajā pārstāvēti 32 zīmoli, to vidū arī Evidens de Beauté, Taer Icelandic, Yu Be, Christophe Robin, Sacha Juan, Snowberry un Antipodes. Otrajā (Seduction), kas izturēta brūnos toņos, rodami deviņi nišas parfīmu zīmoli - By Kilian, Juliette Has A Gun, Lorenzo Villoresi Firenze, Miller Harris, Nasomatto u.c. Savukārt trešā sadaļa (melnā) pilnībā veltīta vīriešiem un tajā rodami deviņi zīmoli. Kā jau kārtīgā žurnālā - katram brendam ir arī savs apraksts, kas avīžraksta formā piestiprināts pie sienas. Viena no Aépure īpašajām zīmēm ir ļoti personiska attieksme un zinošs personāls, kas par katru no te rodamajiem brendiem un to piedāvātajiem produktiem spēs izstāstīt veselu stāstu. Rēķinieties, ka pavadīsiet te brītiņu laika, taču laba žurnāla pēcgarša garantēta! Gana plaša ir arī produktu cenu apmplitūda - sākot no 10 līdz 750 eiro.
35 Rue Guénégaud
75006 Paris
05/2009